REKLAMACJE I ZWROTY
Z tytułu gwarancji
Reklamacje towarów ze względu na wady fabryczne można zgłaszać przesyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@czajka24.pl.
W e-mailu należy dołączyć:
Zalecane jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Pozwoli to na spisanie protokołu reklamacyjnego w przypadku uszkodzenia, co umożliwi pozytywnie rozpatrzeć ewentualną reklamacje powstałą podczas transportu.
W przypadku wątpliwości i dodatkowych pytań należy pisać na adres e-mail reklamacje@czajka24.pl lub kontaktować się pod numerem telefonu: (67) 216 45 34.
Zwroty (odstąpienie od umowy przez konsumenta)
Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie.
Zwroty prosimy kierować na adres:
P.H.U. Czajka
ul. 27 Stycznia 42
64-980 Trzcianka
z dopiskiem: ZWROT TOWARU
Do przesyłki proszę załączyć formularz zwrotu towaru wysłany razem z przesyłką lub dostępny tutaj. Można również skorzystać z formularza zwrotu dostępnego po zalogowaniu się do swojego konta. Formularz zostanie wygenerowany i będzie dostępny do pobrania po akceptacji przez nas zgłoszenia.
Jak zareklamować produkt?
Pobierz formularz reklamacyjny dostępny tutaj. Następnie wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
Wyślij formularz reklamacyjny razem z towarem na adres:
P.H.U. Czajka
ul. 27 Stycznia 42
64-980 Trzcianka
z dopiskiem: REKLAMACJA
Reklamacje możesz kierować również na e-mail reklamacje@czajka24.pl jednakże w przypadku uznania reklamacji z tytułu rękojmi, klent jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres P.H.U. Czajka, ul. 27 Stycznia 42, 64-980 Trzcianka z dopiskiem: REKLAMACJA z załączonym formularzem reklamacyjnym.
W przypadku, gdy produkt zostanie zamontowany i dostarczenie Produktu przez Klienta będzie niemożliwe lub utrudnione, Klient zobowiązaony jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Pamiętaj! Przesyłkę dostarcz z potwierdzeniem nadania. Zalecamy korzystać z usług kuriera. Nie wysyłaj przesyłek za pobraniem. Takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.
Subscribe to the Furnitta mailing list to receive updates on new arrivals, special offers and other discount information.
odcień szarości zamiast czarnego
Świetny kontakt ze sprzedającym
Super